02122515604 - 09126768843 - 09126500713

لیبل چسبان تخت دو طرفه (Two Side Labeling Machine)

لیبل چسبان تخت دو طرفه (Two Side Labeling Machine)

لیبل چسبانهای تخت دوطرفه جهت الصاق لیبل در دو طرف ظروف تخت یا گرد یا محدب طراحی و ساخته میشوند .
در این مدل لیبل زن دستگاه شامل یک تسمه نقاله استاندارد زنجیری ( از نوع تفلون عرض ۸ سانتیمتر ) و یک سیستم طبقه دوم و دو عدد کفه مکانیک مخصوص میباشد .
در این مدل اتیکت زن نیز مانند سایر دستگاههای تولیدی نوع کفه مکانیک ، نوع ردیف کن ، نوع فاصله انداز و … طبق سفارش بر اساس سرعت ، دقت ، قیمت و … قابل ساخت میباشد .
تابلو برق دستگاه در زیر استند استیل آن قرار دارد که به راحتی قابل سرویس و بررسی میباشد .
جعبه الکترونیک این دستگاه لیبل چسبان مجهز به یک ال سی دی با صفحه لمسی و منوهای فارسی میباشد که درآن میتوان کلیه تنظیمات دستگاه لیبل زن را به راحتی انجام داد .
سنسورهای لیبل این دستگاه اتیکت زن توانایی تشخیص لیبل های کاغذی ، متالایز ، PVC را دارد و ساخت پرینتر کالا و ایرانی میباشد .
اگر لیبل پشت چسبدار از مدل شیشه ای یا ترانسپرنت باشد ، سنسور دستگاه میبایستی تغییر کند و از سنسور های آلتراسونیک موجود در بازار استفاده نمود که معمولا ساخت کشورهای اروپایی میباشند .
تابلو برق دستگاه در زیر استند استیل آن قرار دارد که به راحتی قابل سرویس و بررسی میباشد .
جعبه الکترونیک این مدل لیبل چسبان به راحتی از دستگاه جدا میگردد و این قضییه باعث میشود که خدمات رسانی به این مدل اتیکت زن ها به راحتی انجام شود .
برچسب چسبان اتوماتیک دو طرفه :
دارای کالیبراسیون اتوماتیک لیبل ، کنترولر ایرانی ، قابل سفارش با استپ موتور ( جهت سرعت های معمولی ) و سرو موتور ( جهت سرعت های بالا ) ، قابلیت اتصال به خطوط پرکن و …