02122515604 - 09126768843 - 09126500713

لیبل چسبان تخت یک طرفه (One Side Labeling Machine)

لیبل چسبان تخت دو طرفه (Two Side Labeling Machine)

لیبل چسبان تخت یکطرفه برای سطوح تخت و مکعبی استفاده میگردد و وظیفه این لیبل زن ، الصاق لیبل به یک طرف دستگاه میباشد .
این لیبل چسبان دارای یک نقاله استاندارد ، یک سیستم طبقه دوم و یک کفه مکانیک میباشد .
وظیفه سیستم طبقه دوم در این اتیکت زن ثابت نگهداشتن ظرف با سرعت نوار نقاله دستگاه میباشد تا در زمان لیبلینگ ظرف تکان نخورد .
در این مدل لیبل چسبان نیز مانند سایر لیبل چسبانهای دیگر امکانات ، کیفیت ، سرعت و … میتواند بنا به درخواست مشتری تغییر یابد .
تابلو برق دستگاه در زیر استند استیل آن قرار دارد که به راحتی قابل سرویس و بررسی میباشد .
جعبه الکترونیک این دستگاه لیبل چسبان مجهز به یک ال سی دی با صفحه لمسی و منوهای فارسی میباشد که درآن میتوان کلیه تنظیمات دستگاه لیبل زن را به راحتی انجام داد .
سنسورهای لیبل این دستگاه اتیکت زن توانایی تشخیص لیبل های کاغذی ، متالایز ، PVC را دارد و ساخت پرینتر کالا و ایرانی میباشد .
اگر لیبل پشت چسبدار از مدل شیشه ای یا ترانسپرنت باشد ، سنسور دستگاه میبایستی تغییر کند و از سنسور های آلتراسونیک موجود در بازار استفاده نمود که معمولا ساخت کشورهای اروپایی میباشند .
تابلو برق دستگاه در زیر استند استیل آن قرار دارد که به راحتی قابل سرویس و بررسی میباشد .
جعبه الکترونیک این مدل لیبل چسبان به راحتی از دستگاه جدا میگردد و این قضییه باعث میشود که خدمات رسانی به این مدل اتیکت زن ها به راحتی انجام شود .
برچسب چسبان اتوماتیک تخت یکطرفه :
دارای کالیبراسیون اتوماتیک لیبل ، کنترولر ایرانی ، قابل سفارش با استپ موتور ( جهت سرعت های معمولی ) و سرو موتور ( جهت سرعت های بالا ) ، قابلیت اتصال به خطوط پرکن و …