02122515604 - 09126768843 - 09126500713

راهنمای خرید جت پرینتر صنعتی و دستی

عدم آشنایی با دستگاه های جت پرینتر و سیستم های مختلف چاپ در هنگام خرید دستگاه جت پرینتر، در آینده خریداران را با مشکلاتی مواجه می کند که معمولاً منجر به نارضایتی مردم و در نهایت خرید دستگاه جدید می شود. اما یک مطالعه ساده و تماس با متخصصان به جلوگیری از ضررهای آینده کمک می کند. در این مقاله سعی ما بر این است که به شما کمک کنیم تا دیگر تجربه دیگران را تجربه نکنید.

راهنمای خرید جت پرینتر

 چه مقدار چاپ روزانه از جت پرینتر خود در حال حاضر یا در آینده انتظار داریم؟

هر دستگاه برای حجم کاری خاصی طراحی شده است. جدای از این موضوع، هزینه های جوهر برای چاپ در دستگاه های مختلف متفاوت است، به عنوان مثال سیستم هایی که بر اساس هد HP کار می کنند به دلیل هزینه بالای جوهر برای چاپ رده بالا مناسب نیستند. اگر قصد دارید در آینده نزدیک میزان چاپ خود را افزایش دهید، بهتر است از هم اکنون به فکر آن باشید و سیستمی متناسب با نیازهای آینده خود تهیه کنید.

کدام جت پرینتر برای کار ما مناسب است (دستی یا ثابت)؟

برای افزایش سرعت و چاپ دقیق، جت پرینترهای ثابت قطعا بهترین گزینه هستند. اما بسیاری از اوقات نمی توان از جت پرینترهای ثابت برای خطوط تولید استفاده کرد. معمولاً هر جا که بتوان از تسمه نقاله برای جابجایی محصول استفاده کرد، می توان از جت پرینتر ثابت نیز استفاده کرد. ابعاد بسیار بزرگ و وزن زیاد محصول عاملی است که معمولاً باعث می شود افراد از جت پرینترهای دستی استفاده کنند.

راهنمای خرید انواع جت پرینتر

چقدر می توانیم برای خرید جت پرینتر هزینه کنیم؟

ممکن است در ابتدای فعالیت تولیدی و تجاری خود باشیم و نتوانیم دستگاهی پیشرفته برای مجموعه خود تهیه کنیم. تحقیق و بررسی صحیح برای خرید محصول و انتخاب محصولی که بتواند نیازهای ما را برآورده کند، مطمئناً می تواند یکی از راه های حل این مشکل باشد و باعث صرفه جویی در هزینه های ما شود.

نکته کلیدی در خرید جت پرینتر این است که این خرید باید به گونه ای انجام شود که بتواند نیازهای آینده ما را برطرف کند. معمولا خرید یک دستگاه ارزان قیمت و نامتناسب با حجم تولید، زیان زمانی و مالی زیادی را به همراه دارد. برای انتخاب درست توصیه می کنیم با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

محصولی که قرار است اطلاعات ما روی آن چاپ شود تیره است یا روشن؟

جوهر سفید برای چاپ روی محصولات تیره و جوهر سیاه برای چاپ روی محصولات روشن استفاده می شود. لازم به ذکر است که سیستم های هد HP فقط برای سطوح جاذب (مانند کاغذ و مقوا) سیاه یا رنگی (قرمز، آبی، سبز) چاپ می کنند. اگر بخواهیم رنگ های سیاه و سفید را همزمان روی محصول چاپ کنیم، می توانیم از یک جت پرینتر قدرتمند + IKonMac E18 استفاده کنیم. که قابلیت ادامه کار با دو هد همزمان را دارد، هد اچ پی با جوهر مشکل دار برای محصولات سبک و هد زار با جوهر سفید و زرد برای چاپ روی محصولات تیره. (این یک نوآوری در صنعت جت پرینتر است.)

ممکنه این مقاله هم براتون مفید باشه:بررسی و خرید انواع جت پرینتر

انتخاب فروشنده مناسب:

دستگاه های جت پرینتر از جمله دستگاه هایی هستند که به طور مداوم در خطوط تولید کار می کنند و به جوهر و حلال و لوازم جانبی و مواد مصرفی مانند فیلتر و هد نیاز دارند. بنابراین بسیار مهم است که این دستگاه را از فروشنده ای تهیه کنید که بتواند مواد مصرفی و لوازم جانبی و قطعات یدکی را به صورت کامل تهیه کند. همچنین بسیار مهم است که تحقیق کنید که آیا فروشنده شما توانایی تعمیر جت پرینتر را دارد یا خیر. اگر فروشنده ای که دستگاه را از او خریداری می کنید، توانایی گارانتی و تعمیر دستگاه را ندارد، گزینه دیگری که می تواند پیش روی شما باشد این است که آیا گروه دیگری می توانند خدمات تعمیر و رفع نیاز دستگاه را انجام دهند یا خیر. اگر این مورد را پیدا نکردید بهتر است به فکر دستگاه و فروشنده دیگری باشید.

خرید جت پرینتر دوم:

یکی از راهکارهایی که برخی مجموعه ها برای جلوگیری از توقف تولید انتخاب می کنند، تهیه دستگاه زاپاس یا دوم است. اگر این راه حل را برای کاهش خطر خرابی دستگاه جت پرینتر خود انتخاب می کنید، لازم به ذکر است که دستگاه دوم شما نیز حتی در صورت عدم استفاده از آن نیاز به نگهداری و مراقبت دارد. و اگر هد را با جوهر تغذیه کرده اید، چاپ نکردن با آن باعث خشک شدن جوهر هد دستگاه و در نهایت از کار افتادن هد می شود. بنابراین اگر دستگاه دومی را برای مواقع اضطراری خریداری کرده اید، حتما در مورد نگهداری از این دستگاه با فروشنده مشورت کنید.

تهیه دستگاه یدکی:

اگر توانایی خرید دستگاه یدکی و دوم برای موارد ضروری را ندارید، باید بدانید که برخی از فروشندگان دستگاه های جت پرینتر می توانند در صورت خرابی دستگاه، دستگاه یدکی را در اختیار شما قرار دهند تا دستگاه جت پرینتر شما تعمیر و به آن برگردد. کارخانه. do هنگام خرید جت پرینتر، مطمئن شوید که فروشنده ای که این دستگاه را به شما ارائه می دهد، توانایی ارائه چنین خدماتی را در زمانی که دستگاه شما خراب می شود و دچار مشکل می شود را داشته باشد. برای جلوگیری از تعطیلی خط تولید.

جت پرینتر دستی

ارائه خدمات در محل:

خدمات تعمیر و سرویس دستگاه های جت پرینتر به دو صورت تعمیر در محل و تعمیر در محل ارائه می شود. معمولاً مشکلات جزئی در محل خریدار و مشکلات عمده در محل فروشنده حل می شود. زیرا فرآیند عیب یابی و تامین قطعات و تعمیر دستگاه در صورت بروز مشکل حاد زمان بر بوده و نیاز به تجهیزات تعمیراتی دارد که حتی گاهی امکان حمل آن به محل فروشنده نیز وجود ندارد.

نصب سریع جت پرینتر:

هنگام خرید جت پرینتر، مطمئن شوید که نصب و راه اندازی جت پرینتر چقدر زمان می برد. به خصوص زمانی که دستگاه جت پرینتر قبلی شما با مشکل مواجه شده است، سرعت واحد فروشنده در نصب و راه اندازی دستگاه می تواند معیار بسیار مهمی در هنگام خرید دستگاه باشد.

انتخاب جت پرینتر: جت پرینتر دستی یا جت پرینتر ثابت؟

اگر سه معیار میزان تولید، مکانیزه یا غیرمکانیزه بودن خط تولید و قیمت تمام شده دستگاه را در نظر بگیریم، جت پرینتر دستی برای کارگاه های کوچکی که معمولا تیراژ محدودی دارند و خطوط تولید آنها مکانیزه نمی باشد، مناسب است.

ممکنه این مقاله هم براتون مفید باشه:انواع جوهر کارتریج جت پرینتر

جت پرینتر دستی یا جت پرینتر ثابت؟

اما مهمترین معیاری که معمولا در هنگام خرید جت پرینتر دستی یا ثابت در نظر گرفته می شود، حجم و اندازه محصولی است که قرار است روی آن چاپ شود. اگر محصول را بتوان روی تسمه نقاله قرار داد معمولا از جت پرینتر ثابت استفاده می شود در غیر این صورت از جت پرینتر ثابت استفاده می شود.

برای خطوط تولید صنایع بزرگ که معمولا سرعت بالایی دارند و محصولات به صورت مکانیزه روی خط تولید حرکت می کنند و امکان توقف آنها وجود ندارد و یا سرعت تولید را کاهش می دهد. برای خطوط تولید صنعتی بزرگ، جت پرینترهای صنعتی که به طور دائم در خط تولید استفاده می شوند بهترین انتخاب هستند.

یک سیستم جت پرینتر صنعتی ثابت باید نکات زیر را پوشش دهد:

  • شناسایی موقعیت محصول.
  • جوهر را با فشار و سرعت مناسب طبق برنامه داده شده اسپری کنید.
  • خشک کردن و تثبیت رنگ پاشیده شده با بالاترین سرعت.